dokumentacja

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Sob, 18 Lis 2000, 13:25:43 CET

On Fri, Nov 17, 2000 at 10:39:29AM +0100, Marcin Chojnowski wrote:
: Hello Rafał,

:
: Jeśli masz gdzieś linki do takowych podręczników to proszę bardzo o
: link to sobie lookne bo się do tej pory chyba z tym nie spotkałem
: zawsze odchodziłem sam. Zaczynam coraz bardziej zastanawiać się nad
: tym że w PLD nic nie mówi się prawie o security więc tak może w
: dokumentacji ??? trochę o tym.

Jak masz jakąś płytkę z RH to powinien być od razu na płycie.
Jak z sieci to
http://www.redhat.com/support/manuals/RHL-7-Manual/ref-guide/
i wogóle to co jest w http://www.redhat.com/support/
Poza tym można spróbować zajrzeć do Mandrake, Debiana

: RKR> Jeszcze co by się mogło przydać to rozwinąć dokumentację devel,
: RKR> opisać rzeczy które istnieją a nie mają dokumentacji lub jest gdzieś
: RKR> w plikach tekstowych na PLD-doc (o home-etc,
: RKR> o automatyce do gzipowania dokumentacji, o budowaniu z debuginfo,
: RKR> o tym co jest w font-style.txt, o fix-info-dir i łataniu info ...)
:
: Oglądałem PLD-doc z CVS w sumie niewiele tam jest. Nie wiem jak z
: openbook sobie poradzę czy ułatwienia są tylko w xemacs ??? Co do

Tu Ci nie pomogę... Ode mnie możesz usłyszeć tylko, że warto
opanować (x)emacsa :-)

: rzeczy devel niestety Rafał jestem ciemny, nigdy nie budowałem
: pakietów (i raczej nie bede miał na to czasu, jak mi coś potrzeba to
: sobie sam kompiluję, natomiast jak czytat listę to widzę jaki ze mnie
: leszcz ;) hehe wiem że ludzie z PLD to elita polska i jakbym miał się
: do nie zaliczać to skakałbym z radości, ale wszystko to kwestia czasu
: ;) a ja tegoż nie mam aby robić 10 rzeczy na raz, dlatego podejmuję się
: tego co jestem w stanie zrobić od ręki czyli klepać po klawiszach.
: Myślę że z czase się dowiem więcej o devel bo mam pomysły na
: dołączenie jakiś fajnych pakietów do PLD ale na razie nie ma szans,
: może next year. Dlatego trzeba mi podesłać adres osoby którą będę mogł
: na priva nękać "głupimi" pytaniami, bo na liście lepiej tego nie robić.

Gdybyś chciał się zabrać z budowanie pakietów i jednocześnie
uzupełniać doce o to czego tam brakuje z punktu widzenia osoby
która w to wchodzi, to byłoby cenne.

: Nie wiem czy bym się podjął wymyślania sam koncepcji, może to i racja
: bo developerzy i tak nie za bardzo potrzebują podręcznika admina ale
: taki jest bardzo potrzebny. Sam ostatnio się meczyłem z ftpd-BSD bo w

No właśnie. Podręcznik ma być dla użytkownika/admina
i najlepiej jakby go robił ktoś zainteresowany :)

Pozdrawiam,
Rafał

:
: --
: Best regards,
:  Marcin
:

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)