kolejne pstryki

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Pon, 6 Lis 2000, 23:47:56 CET

On Mon, Nov 06, 2000 at 06:00:11PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
>Czy bedzie to poprawne ? dlaczego to ma sie generować w %post pakeitu a
>nie moze być generowane przy budowaniu ?
Myślę, że będzie to całkowicie poprawne. Python jest językiem
interpretowanym, więc ta 'kompilacja' to po prostu zachowywanie wyników
przeparsowania modułu. Innymi słowy, jeżeli jakiś moduł jest w wersji .py
i .pyc lub .pyo to znaczy, że był już kiedyś używany, jest poprawny
składniowo, więc nie trzeba go sprawdzać, tylko od razu ładować. Nie ma nic
złego (przynajmniej ja niczego złego w tym nie widzę), a dzięki temu pakiet,
który trzeba ściągnąć z FTP/umieścić na płytce jest mniejszy o 1.7MB, które
można sobie bez problemów wygenerować przy instalacji.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>