jdk

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Czw, 2 Lis 2000, 15:03:19 CET

On Thu, 2 Nov 2000, wrobell wrote:

> sunowska czy ibm-a, to pod wzgledem JDK aka SDK jeden pies
> nie mozna tego dystrybuowac (chyba ze sie myle) w przeciwnosci
> do JRE

Pomozcie mi zrozumiec co oni tu pisza... troszke sie w tym gubie :)

:          JAVATM 2 SOFTWARE DEVELOPMENT KIT
                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
:          STANDARD EDITION VERSION 1.3
:                            SUPPLEMENTAL LICENSE
:                            TERMS

[ciach]

: 2. Redistributables. In addition to the license
: granted in Paragraph 1 above, Sun grants you a
: non-exclusive, nontransferable, limited license
: to reproduce and distribute, only as part of your
: separate copy of JAVATM 2 RUNTIME ENVIRONMENT
: STANDARD EDITION VERSION 1.3 software, those
: files specifically identified as redistributable
: in the JAVATM 2 RUNTIME ENVIRONMENT STANDARD
: EDITION VERSION 1.3 "README" file (the
: "Redistributables") provided that: (a) you
Sun daje mi nie-wylaczna i nieprzenaszalna i limitowana licencje do
reprodukowania i dystrybucji, ale tylko jako czesc mojej osobnej kopii
JAVATM 2 RUNTIME ENVIRONMENT STANDARD EDITION VERSION 1.3 i tylko tych
         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
plikow, ktore sa wyroznione jako 'redistributable' w J2RE SE V. 1.3
w pliku: README

/w pliku README oczywiscie niczego nie ma (tj. tym dla SDK)/

: distribute the Redistributables complete and
: unmodified (unless otherwise specified in the
: applicable README file), and only bundled as part
: of the JAVATM applets and applications that you
: develop (the "Programs:); (b) you do not
dystrybutuj te pliki w calosci (= wszystkie na raz) i nie zmodyfikowane
(dopoki nie zostanie inaczej zaznaczone w odpowiednim README) i tylko jako
czesc apletow JAVATM i programow ktore tworzysz...
      ^^^^^^^          ^^^^^^^^^
[ciach - juz mi glowka peka...]

: 3. Separate Distribution License Required. You
: understand and agree that you must first obtain a
: separate license from Sun prior to reproducing or
: modifying any portion of the Software other than
: as provided with respect to Redistributables in
: Paragraph 2 above.
Wymagana osobna licencja dystrybucyjna. Rozumiesz i zgadzasz sie
z tym, ze w pierwszej kolejnosci musisz posiadac osobna licencje
wprost od Sun-a zanim zaczniesz reprodukcje (kopiowanie) lub
modyfikowanie z uwzglednieniem plikow mozliwych do redystrybucji
z pkt. 2

Jak dla mnie to z tego wszystkiego wynika, ze mozna wszystko i _NIC_ ;)

pozdrawiam,
rafal

ps. bede probowal bez sunowskiego sdk, mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|