/etc/defaults

Wto, 7 Lis 2000, 23:59:52 CET

On Tue, 7 Nov 2000, Michal Margula wrote:

> słowem mogę już zrobić mv ~/.gnome ~/etc/gnome itd?
> czy musi być ~/etc/.gnome ( z kropką )

Nie chodzi o to że katalog bazowy jest ~/.gnome czyli raczej jeżeli już po
zmianie będzie to "mv ~/.gnome ~/etc".

> No w sumie... ale fajnie mieć to w jednym miejscu, ale przyznam, że brak mi
> argumentów :)

Gdyby cvs umożliwiał zadawanie kilku etykiet pływajacych to mozanby to
rozwiązać poprzez odpowiednie etykietowanie ale i tak jakoś nie widze za
bardzo sensu ponieważ w danym momencie skupiasz sie na danym pakeiecie i
jakoś za bardzo nie widze zastosowanai dal grupwanai wyłacznie plików
konfiguracyjnych .. na tyle ważnego zastosowanai żeby zawracać sobie tym
głowę.