kolejne pstryki

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Śro, 8 Lis 2000, 00:29:59 CET

On Wed, Nov 08, 2000 at 12:08:54AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
>Proponuję zrobić taki eksperyment według powyższego przy najbliższej
>zmianie w specu po to żebyśmy mogli to potestować szerzej. Jeżeli by to
>wyszło to python mógłby być jeszcze mniejszy.
OK, właśnie wrzuciłem do CVSu  release 5. *.py poszły do -devel, a *.py[co]
do głównego pakietu. Tomek, jeśli możesz to puść to na buildery i wrzuć do
test.

> [...]
>jednak automatycznie siegać po .pyo potem po .pyc i na samym końcu
>.py. Jezeli tego nie robi to mogłoby świadczyć o tym że jest tu jakiś
>potencjalny byk i byćmoże jest to rzecz którą warto podrążyć. Python
>powinien bez zmrugnięcia zachowywać sie raczej tak żeby potencjalnie
>wykonywać najszybciej jak to tylko możliwe co ma do wykonania. Jęzli coś
>temu przeszkadza i dałoby się to poprawioć to nei dość że uzyskalibyśmy
>niezbedny zbiór zasobów pythona mniejszy niż w innych dystrybucjach to
>dodatkowo bedzie on jeszcze szybszy (czyż nie ?).
Żeby Python korzystał domyślnie z .pyo wystarczy ustawić zmienną środowiskową
PYTHONOPTIMIZE na 1. Szczerze mówiąc nie wiem czemu nie robi tego domyślnie,
ale pewnie jest jakiś powód. Spróbuję się dowiedzieć jaki.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>