/etc/defaults

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Śro, 8 Lis 2000, 08:57:07 CET

On/Dnia Wed, Nov 08, 2000 at 09:36:55AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)
> Moment, moment. Co to znaczy część używa, a część nie używa ?
np. część pakietów PLD, a część z innych dystrybucji i już pomieszanie.
Co prawda nie wiem czy o to przedpiścy chodziło no ale przykład jest.

> Albo pomodyfikuje się co tzreba i będzie używać albo się tego nie zrobi i
> będzie dalej to czego sie włąsnie obawiasz czyli bajzel.
Modyfikacja tego będzie *straszna* i zbędna bo kompletnie nie wiem po co?

> Jest pewne słowo: konsekwencja. I tak już część rzeczy pakujemy w
> podkatalogi.
Jest pewne słowo: konsekwencja ;) Jak od samego początku pojedyńcze konfigi
lądowały bezpośrednio w /etc to trzeba być konsekwentnym i je tam trzymać.

> Tylko tyle i nic więcej.
Na wszystko można patrzeć z dwóch stron.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]