hardware czy software ......

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 13 Lis 2000, 10:35:13 CET

Witam,
Mam na mojej domowej maszynie pewien problem :(

Plyta DTK PRM-0082I, z wbudowana karta dzwiekowa ESS1869.
sterowniki z kernela nie dzialaja zupelnie - piszac cos o zajetych
zasobach, a jak sprawdzam w /proc
przerwania czy dma, to te ktore sa ustawione dla karty sa wolne :(
Z ALSA jest inny problem, kernel 2.2.17 z PLD [rekompilowany] ALSA krzyczy
przy ladowaniu modolu snd.o o niezdefiniowane symbole.
Postepujac zgodnie z opisem w SPECu, zassalem zrodla i przkompilowalem ja.
Efekt ten sam :(

Mam w zwiazku z tym pytanie czy walnieta jest plyta, czy tez cos jest
namieszane w programach ???

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}