Gnome

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Wto, 14 Lis 2000, 07:06:58 CET

[wtorek, 14 listopad 2000], wrobell napisał(a):

> On Tue, Nov 14, 2000 at 12:24:42AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
> Coś bardziej ogólnego. Podobne problemy miałem w przypadku
> tak WindowMakera jak i sawfish-a.

a ja miałem kłopot z IceWM. u mnie to się przedstawiało BARDZO WOLNYM
startowaniem IceWM. jak się okazało powodem była zła ścieżka w
~/.gnome/default.wm. Po prostu gnome/icewm źle wygenerowały ten plik.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer