Re: ISO by³o [Re: Pytanie o glibc 2.2]

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 14 Lis 2000, 16:42:17 CET

On Tue, Nov 14, 2000 at 01:04:48PM +0100, Michal Margula wrote:
> [wtorek, 14 listopad 2000], Tomasz K³oczko napisa³(a):

> To móg³by kto¶ to wypróbowac, kto ma dostêp do zasobów po szybkim ³±czu.
> Chcê mieæ pewne ISO, mo¿e byæ troche podstarza³e, ale niech dzia³a :).
>
> Czyli mo¿e kto¶ spróbuje? ;]

Jak wezmiesz z ftp pakiety to nie wiem czy uda Ci sie zainstalowac bo
nie dziala tar.
Ja mam iso wypalone z przed kilku tygodni.
ten bez iso, ale mam bootkietke z iso

Tiwek

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdañski, Instytut Matematyki

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl