Re[3]: ISO było [Re: Pytanie o glibc 2.2]

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Wto, 14 Lis 2000, 16:16:03 CET

Hello Michal,

Tuesday, November 14, 2000, 1:04:48 PM, you wrote:

MM> To mógłby ktoś to wypróbowac, kto ma dostęp do zasobów po szybkim łączu.
MM> Chcę mieć pewne ISO, może być troche podstarzałe, ale niech działa :).

MM> Czyli może ktoś spróbuje? ;]

Jak chcesz to ci wystawie podstarzale, z jakiegos lipca, ladnie mi sie
zainstalowalo ostatnio w domu nie trzeba nawet sie bawic w mkinird bo
to jeszcze jadro nie tak mocno zmodularyzowane.

Jak masz więc chęć to proszę dziś ok 20:00 mogę to wystawić do
ściągnięcia.

Poza tym skrypcik by się przydał bo widze że w PLD jak wszędzie, jak
se sam nie zrobisz to nie uświadczysz, więc trzeba se będzie ISO
generować samemu o ile bootkietka już jest poprawna.

--
Best regards,
 Marcin                            mailto:martii w interia.pl