kolejne pstryki

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk mk167280 w zodiac.mimuw.edu.pl
Wto, 14 Lis 2000, 21:01:24 CET

Tue, 14 Nov 2000 08:35:07 +0100 (CET), Rafal Cygnarowski <rafi w alpha.opm.pl> pisze:

> 1. mozna przyjac, ze jezeli duze aplikacje nie beda sie ze soba gryzly
> (np. gnome/KDE/Perl czy cokolwiek innego) to wrzucamy to do tego wora,
> a kazda aplikacja mniejsza, ktora sie pojawi i zacznie sie klocic
> z tymi plikami bedzie musiala leciec do %{_includedir}/%{app_name}

Ja bym wrzucał pliki nagłówkowe z pakietów w stylu Qt czy KDE,
gdzie jest dużo plików (Qt ma 274), do osobnych podkatalogów. Przede
wszystkim po to, żeby dało się je ręcznie oglądać - i żeby dało się
ich *nie* oglądać przeglądając inne.

Niektóre pakiety (np. skupione wokół gtk i gnome) dostarczają skryptów
*-config, które wypluwają opcje kompilatora i linkera potrzebne przy
budowaniu innych pakietów.

imap zostawiał śmietnik w /usr/include. 76 plików o nazwach w stylu
fs.h, mail.h, news.h, smtp.h, tcp.h, utf8.h, misc.h. Właśnie
zainstalowałem nową wersję imapa i widzę że to jest poprawione.

O, błąd: konfiguracja imap-pop3 dla inetd ma SERVICE_NAME=pop-2.

--
 __("<  Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.ids.net.pl/
 \__/