apt

Czw, 16 Lis 2000, 08:58:22 CET

On Thu, 16 Nov 2000, Paweł Kołodziej wrote:

> Z tego co wiem to Apt nie wzbudzil wiekszego zainteresowania (chyba ktos
> probowal tego uzywac ale jakos uchichlo). natomiast mozesz sprobowac
> <samoreklama> Wucha </samoreklama>. w repo mieszka w installer/wuch a byz
> moze za jakis czas bedzie w rpm'ie.

Jakby cio to na razie nie szykowałem zaplecza do apt po stronie ftp
serwera bo nei ruszałem apta jak pakiet który tzreba przejrzeć przed
puszczeniem do przebudowania. Własnie to zrobiłem i jeszcze kontrolnie
kompilję całość. Jak pakiet pojawi sie na ftp to zrobię co bezie trzeba
żeby można było próbiować a apt na żywych zasobach (w związku z tym że
nadal jest jeszcze sporo pakietów w kolejkach na builderach to zapewne
bezie to nei szybciej niż popołudniu).