apt - błąd

Czw, 16 Lis 2000, 09:10:48 CET

jak na razie nei udało mi się przekompilować apta na rpm-ie 4.0:

Compiling rpm/rpmversion.cc to /home/users/kloczek/rpm/BUILD/apt-0.3.19cnc26/obj/apt-pkg/rpmversion.opic
In file included from rpm/rpmversion.cc:13:
/usr/include/rpm/misc.h:8: ugid.h: Nie ma takiego pliku ani katalogu
make[2]: ***
[/home/users/kloczek/rpm/BUILD/apt-0.3.19cnc26/obj/apt-pkg/rpmversion.opic]
Błąd 1
make[1]: *** [all] Błąd 2

Prosba o przyjrzenie się temu.
Zmiany jakie mam do speca zaraz wrzucę choć nie mam pewności czy wszystko
jest w tych poprawkach w porządku takze jakby komuś udało sie to
skompilować, a byłyby jakieś kłopoty (jezeli juz to w %install) to prośba
o korektę.