dokumentacja

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Nie, 19 Lis 2000, 01:43:50 CET

Witka Rafał,

Saturday, November 18, 2000, naskrobano:

RKR> Jak masz jakąś płytkę z RH to powinien być od razu na płycie.
RKR> Jak z sieci to
RKR> http://www.redhat.com/support/manuals/RHL-7-Manual/ref-guide/
RKR> i wogóle to co jest w http://www.redhat.com/support/
RKR> Poza tym można spróbować zajrzeć do Mandrake, Debiana

W mandrake jakoś nie zauważyłem, debiana trzeba będzie zerknąć ale to
później. Ten dokument redhata jest OK, zrobie coś podobnego.

RKR> : Oglądałem PLD-doc z CVS w sumie niewiele tam jest. Nie wiem jak z
RKR> : openbook sobie poradzę czy ułatwienia są tylko w xemacs ??? Co do
RKR> Tu Ci nie pomogę... Ode mnie możesz usłyszeć tylko, że warto
RKR> opanować (x)emacsa :-)

właśnie zaczynam się tym interesować, na maszynce mam już xemacs,
wiesz jak ktoś zna deko vi to i emacs nie taki straszny. Jak widzę to
może i on wygodniejszy ???

RKR> Gdybyś chciał się zabrać z budowanie pakietów i jednocześnie
RKR> uzupełniać doce o to czego tam brakuje z punktu widzenia osoby
RKR> która w to wchodzi, to byłoby cenne.

Heh może tak napisać pamiętnik początkującego developera ??? ;) hehe,
zobaczę na ile czas pozwoli na razie mam na glowie doktorat który i
tak sobie za mocno olewam. Na całe szczęście pisanie idzie mi całkiem
szybko. Aha nie pisaliście nić o sprawdzaniu pisowni, czy to jest
jakoś zaimplementowane (lub do zrobienia) w xemacs'ie ??? Jednak wiem
po sobie, niby człowiek nie patrzy za bardzo na klawiaturę a jednak
sporo literówek się robi.

RKR> : taki jest bardzo potrzebny. Sam ostatnio się meczyłem z ftpd-BSD bo w
RKR> No właśnie. Podręcznik ma być dla użytkownika/admina
RKR> i najlepiej jakby go robił ktoś zainteresowany :)

No to ja jestem jak najbardziej, tylko że niestety nie jestem super
adminem który wie wszystko, mimo iż siedzę w linuxie sporo czasu to
umiem tylko tyle ile mi było potrzeba, czyli jak ustawić parę rzeczy
innych natomiast nawet nie tykałem. Wiadomo można opisać jakiś
standart postępowania jeśli robi się coś po raz pierwszy.

Moim zdaniem ważne jest jeszcze większe spopularyzownie PLD aby mieć
pod ręką kilku developerów do jednej rzeczy aby nie było sytuacji że
nie ma ISO bo Sebastian jest zajęty i nie ma czasu oraz nie ma
chętnych ani zdolnych do tego aby dokończyć co on zaczął.

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski