ISO

Marek Kolczyk marekk w takt.com.pl
Nie, 19 Lis 2000, 14:54:13 CET

On Sun, 19 Nov 2000, Marcin Chojnowski wrote:

> miesiące będzie już co czytać. Poza tym wiem iż z w miarę dobrą
> dokumentacją PLD ma szanse stać się popularne jak nigdy dotąd a chodzi
> nam chyba o to aby zwerbować jak najwięcej młodych zapaleńców coby
> dystrybucja ruszała się dalej szybciej.

Rozmawialem swego czasu z szefem (www.takt.com.pl) i jest szansa aby
wytloczyc PLD rozprowadzane np przez devenloperow lub w jakiejs innej
formie Problem to koszty poczty Co wy na to?
Jest male ale plytki ponad 650 M da sie zrobic jednak sprawiaja one
problemy - testery szaleja.

--
Marek Kolczyk	marekk w takt.com.pl