call for kernel 2.2.18pre

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Nie, 19 Lis 2000, 22:39:06 CET

[niedziela, 19 listopad 2000], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Qnx4 fs jest w kernelu (włączę to jak bedę szykował pliki
> kernel-*.config), a do befs musisz podać gdzie leżą patche.

http://hp.vector.co.jp/authors/VA008030/bfs/bfs-19990528.tar.gz

albo

http://milosch.net/pub/beos/2.2.16-beos09082000.patch
http://milosch.net/pub/beos/2.2.18-pre2-beos09032000.patch

nie wiem które podziała i czy w ogóle bez modyfikacji :). ale pewnie ten
ostatni.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer