Pytanie o CVS

Pon, 20 Lis 2000, 05:13:13 CET

On Mon, 20 Nov 2000, Konrad Stepien wrote:

> Co robić ze Źródłami nowych pakietów ?
> Wrzucać do CVS-a ? A jeśli to nowa wersja tar.gz-a to co,
> cvs add i cvs commit czy jakoś inaczej ?
>
> A przy okazji co robić z całkowicie nowymi pakietami, których
> w ogóle nie ma w CVS-ie. Jest jakaś automatyka, czy wsadzać
> wszystko ręcznie.

Na razie wszystko ręcznie i dodawać tary też.
Od wczoraj troche główkujemy z agaranem nad nową infrastrukturą do
zarządzanai informacjami o pakietach i prawdopodobnie przy tej okacji da
się coś zdziałać żeby pewne czynnosci na etapie akutualizacji wykonywały
się automatycznie.

Nei wiem ile zamie nam opracowywanie nowej infrastruktury ale o ile będzie
coś wartego obejrzenia/ocenienia/przetestowania to na pewno bezie otym
szerzej wiadomo.