Litosci

Arkadiusz Miskiewicz misiek w pld.org.pl
Pon, 20 Lis 2000, 08:31:47 CET

On/Dnia Mon, Nov 20, 2000 at 07:05:15AM -0000, chemfiz w warszawa.home.pl wrote/napisał(a)
> Wiem, wiem
> to nie to miejsce ale wypisanie z list PLD jest jak na razie nie mozliwe z automatu a wlasciwie nigdy nie bylo mozliwe.
a co:
nie działa ? Co zwraca etc ?

> Nie wiem czy za adresem list-owner w pld.org.pl kryje sie jakas osoba ale napewno apele o wypisanie nie przyniosly rezultatu.
bo ta osoba jest bardzo zajęta i ma nieco ograniczony dostęp do netu aktualnie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE    [ PLD GNU/Linux IPv6 ]
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/   [ enabled ]