PLD a AMD

Marcin Chojnowski martii w interia.pl
Nie, 19 Lis 2000, 23:39:09 CET

Witka blues,

Sunday, November 19, 2000, naskrobano:

b> Powoli - kod zostal ujawniony i grupka ludzi pracuje nad tym.
b> Ostatnio sciagnalem sobie nowe sterowniki w wersji 1.1.1
b> http://aureal.sourceforge.net

b> Tylko czekac jak do jadra to wlacza.... :)

Raczej nie włączą ;) bo to nie jest kod ;) tylko jak mi to napisał
koleś z ALSA, "nasty hacks on modules" czyli kolesie coś na ślepaka
zmieniają w binarnych modułach i nie wiem czy uda im się zlikwidować
tak poważny problem. Od początku wiadomo było że Vortex2 słabo
współpracował z VIA. Chłopaki z Aureal w driverach windy coś zrobili
iż chodzi ale jak na razie pod linuxem nie ma co na to liczyć
przynajmniej przez kilka miesięcy. A ja prawdopodobnie się wymienię na
LIVE prawie bez dopłaty więc i tak mi się opłaci mieć pełnokowode
drajwy niż hackowane binarki aureala.

--
Pozdrowionka,
Marcin Chojnowski