bttv

Marcin Leszek Mierzejewski kevin w lamer.pl
Wto, 21 Lis 2000, 14:27:00 CET

----- Forwarded message from Daniel Bauke <bonkey w arc.net.my> -----
From: Daniel Bauke <bonkey w arc.net.my>
To: Marcin Leszek Mierzejewski <kevin w lamer.pl>
Date: Tue, 21 Nov 2000 14:16:52 +0100
Subject: Re: bttv

wtorek, 21. listopad. Marcin Leszek Mierzejewski pisze:

> Aby prawidłowo chodziły kary z chipsetem BT878 i BT848 musi się właśnie
> korzystać z tego zewntęrznego modułu.
[nie pisze na listę, bo mam kłopot z
zapisaniem/wypisaniem/pisaniem -- możesz forwardnąć ;-]

kłamstwo!
AverMedia TVPhone 98 oparte o BT878, wpis do /etc/modules.conf:
   alias char-major-81 videodev
   alias char-major-81-0 bttv
   alias char-major-81-64 tuner
   alias char-major-89 i2c-dev
   options bttv radio=1 pll=1 card=13
   options i2c scan=1
   options tuner type=5
   pre-install bttv /sbin/modprobe "-k" tuner
i działa jak złoto radio, jak i tv.

--
Daniel `bonkey' Bauke; http://www.oho.pl/~bonkey/; {happiness=bike&&unix;}
----- End forwarded message -----

Na mojej karcie Fly Video (nie wiem czy 98 czy II) chodzi jedynie ustawienie
options bttv card=19 pll=1
options tuner type=0
A opcja dla karty card=19 jest tylko w modyle bttv-0.6.x, bo w oryginalnym
jądrze jest tylko do 15.

BTW: Nie kłamstwo tylko mała nieścisłość :-)

--
Marcin Leszek Mierzejewski
http://lamer.pl/kevin                             "Non tatis est unius opinio"