bttv

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 21 Lis 2000, 14:53:10 CET

> Będę strzelał bez ostrzeżenia do osoby która ośmieli się wrzucić do
> kernela dystrbucyjengeo tą wersję bttv! One nadaje się tylko do MUZEUM!!
> Obecna wersja (http://www.strusel007.de/linux/bttv/bttv-0.7.48.tar.gz)
> nie jest patchem na jądro ale kompiluje się samodzielnie, wymaga jednak
> obecności w jądrze patcha i2c.
zastanawialem sie czy nie zrobic z tego osobnego pakietu,
ale to chyba nie do konca bylo by takie dobre, gdyz te
zrodelka korzystaja z plikow konfiguracyjnych z drzewa
zrodelek kernela... to tak baj de wej...

a co do wersji to jak juz sie komus uda wrzucic do kernela 0.6
to ja sie na niego nie pogniewam (chociaz o 0.7 nie wiedzialem
... i chwala Ci za informacje o jej istnieniu)... w kernelu
aktualnie jest wersja bodajze 0.5... zupelny staroc... (ciekawe
dlaczego... hm?)

rafal

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|