devfs

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Śro, 22 Lis 2000, 00:10:25 CET

Witam!

> hmm a hdparma masz z cvsowymi poprawkami w rc.hdparm:
[..]

> (/dev/tty[0-9]|/dev/tty[0-9][0-9]|/dev/vc/*)
>                                    ^^^^^^^^^
[..]

Te poprawki poszły bez problemu (co mam nadzieję widać po polskich
literkach :)))

> /etc/security/consoles ? dopisz /dev/vc/xyz
> (choć tu nie jestem pewien czy to o to konkretnie pam w xwraperze się
> pluje)

To niestety nie działa :(

> modprobe ppp i innego wyjścia nie ma. Moduł ppp ładuje się do jajka
> przy próbie manipulacji na /dev/ppp, a z devfsem tego pliku nie
> ma do czasu ... załadowania modułu ppp i się koło zamyka :)

To narazie zostawię wkompilowane na stałe ....

> w totalnew jest orpowiednie modprobe na wszelki wypadek gdy ma się devfsa

.... a jak znajdę czas to zobaczę jak to działa :)

> mount -o unhide ? Miałem 2 cdki na których linuks wogóle nie widział
> plików a windoza owszem. Nie mam pojęcia co było nie tak (unhide nic nie
> dawało) ... prawdopodobnie zwalone cdki. Tyle, że to dotyczyło
> tylko 2 płytek i to jeszcze na glibcach 2.1...

To chyba jednak nie to :( Ta płytka przedtem chodziła normalnie (zawiera
zresztą ISO PLD). Tyle, że przez jakiś czas jej nie mountowałem (kilka
dni) a w tym czsie wymieniłem glibc na 2.2 oraz użeram się z gnome. Gnome
do CD nic nie ma więc wina została zwalona na glibc.

                                                       Pozdrawiam
                                                         Artur