Gnome-core 1.2.4

Michal Zawalich michuz w reda.look.com.pl
Śro, 22 Lis 2000, 18:43:30 CET

On Wed, 22 Nov 2000, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Ale to nie była kwestia gnome-core tylko libpng, a konkretnie modyfikacji
> do MMX. Po załadowaniu lipng z usunietą modyfikacja do MMX wszystko
> wróciło mi do normy.
Całkiem możliwe. Robiłem większy upgrate pakietów i z glibcem miałem trochę
problemów, więc znalazłem sobie chłopca do bicia.

--
   +-------------------+        [...] również wiem, że się zatruję,
  @|  Michał Zawalich  |@                 jak gwoździe zjem.