Do Hurra optymistow.......

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 24 Lis 2000, 09:19:50 CET

On Thu, 23 Nov 2000, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> On/Dnia Thu, Nov 23, 2000 at 05:47:15PM +0100, Wojciech Sas Cieciwa wrote/napisał(a)
> mnie działają to i Tobie powinny (tyle, że sam komplikuje sobie jajka)
> (+soft sieciowy v6 etc)

Hmmmm, a udalo Ci sie skompilowac:
perl-PDL i Togl'a ?????

Jesli tak, to zaraz uaktualniam swoja maszyne...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}