PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Pią, 24 Lis 2000, 14:10:43 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Marcin Leszek Mierzejewski wrote:
[..]
> W tej chwili od wprowadzenia glibca 2.2 nie tykam żadnych pakietów, które
> leżą na ftp, bo widząć jakie problemy sprawia przejście na tą wersję,
> skutecznie mnie to odstrasza.

Jest to raczej atawizm nisz coś uzasadnuonego. Było kilka drobiazgów które
pojawiły sie bezpośrednio po przejściu ale teraz po za błedym
wyświetlaniem polskich liter w komunikatach gnupg o niczym wiecej mi nie
wiedomo, a i ten bład *jest* spowodowany na pewno bykiemn w obsłudze
inicjowanai LOCALE w samym gnupg.

> Pytanie: ile tak naprawdę osób w tej chwili używa nowego glibca (czy
> nie lepiej było zrobić osobnego katalogu z nowym glibcem i zostawić
> stare które były skompilowane na 2.1)?

Sądząc po ilości ludzi którzy burzyli sie po pierwszych błedach to dość
sporo i co najważneijsze w śród tego grona znaleźli sie Ci co byli w
stanie dojść do tego co jest nie tak czyli mówiac inaczej ilość ta jest
na pewno więcej niż minimalna wymagana.