PLD 1.0 (czy jak tam bylo)

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pią, 24 Lis 2000, 14:54:41 CET

On Fri, 24 Nov 2000, Lukas Dobrek wrote:

> Zeby nie bylo ja nie pisalem w innym watku o urworzeniu wersji stable
> w celu powrotu do starego rpm lub glibca to IMHO nie ma sensu
> ale tak wogolnosci o tym ze moze taka idea nie byla by glupia.
Ja tez juz bym do tej wersji nie wracal, jedyne co bym zrobil, to
wrzucilbym pakiety z ostatniego poprawnie dzialajacego iso na ftp
(i jak ktos byl tak mily i wypalal plytke z SRPMS-ami to tez moglyby
sie tam znalezc) a reszta moglaby zyc swoim naturalnym tokiem...

      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|