kdebase

Michal Zawalich michuz w reda.look.com.pl
Wto, 28 Lis 2000, 19:46:14 CET

On Tue, 28 Nov 2000, Rafal Cygnarowski wrote:
> nio tak... musiales sie tak spieszyc?
No ten... zrobiłem i... wrzuciłem :)

> ilem czasu strawil na mergowaniu... uff.. nio, wykrzyczalem siem :)
>
> wrzucilem dzisiaj do repo: kdelibs/kdebase
> uwaga dla budujacych
> - w pierwszej kolejnosci update rpm-ka (zmiana w rpm-find-KDE.patch)
> - kdelibs korzysta teraz z %_pixmapsdir dla %_prefix/share/icons
>   (std. KDE) i %_prefix/share/doc/kde dla helpow HTML-owych
>   (niestety musza tam byc, zeby konqueror mogl je znalezc),
>   kdm tez poprawilem (sprawdzalem - u mnie dziala bez problemow)
> - kdebase - hm... michuz ;) spec w pierwotnej postaci gwarantowal
>   skompilowanie i zbudowanie sie pakietow...
Jak by mi się budowały pakiety, to bym nie grzebał w specu :-p.

Może KDE będzie w końcu jakoś działać.

--
   +-------------------+    0x33,0x73,0x3b,0x26,0x63,0x23,0x6b,0x76,0x3e,0x7e,
  @|  Michał Zawalich  |@   0x36,0x2b,0x6e,0x2e,0x66,0x7b,0xd3,0x93,0xdb,0x06,