kdebase

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Wto, 28 Lis 2000, 18:38:39 CET

On Mon, 27 Nov 2000, Michal Zawalich wrote:

> Poza tym w kdebase przydałoby się wrzucicć konquerora do własnej paczki (mniej
> się wywala niż mozilla) i dokończyć kdm. Dzisiaj postaram się przynajmniej
> konquerorem zająć.
nio tak... musiales sie tak spieszyc?
ilem czasu strawil na mergowaniu... uff.. nio, wykrzyczalem siem :)

wrzucilem dzisiaj do repo: kdelibs/kdebase
uwaga dla budujacych
- w pierwszej kolejnosci update rpm-ka (zmiana w rpm-find-KDE.patch)
- kdelibs korzysta teraz z %_pixmapsdir dla %_prefix/share/icons
  (std. KDE) i %_prefix/share/doc/kde dla helpow HTML-owych
  (niestety musza tam byc, zeby konqueror mogl je znalezc),
  kdm tez poprawilem (sprawdzalem - u mnie dziala bez problemow)
- kdebase - hm... michuz ;) spec w pierwotnej postaci gwarantowal
  skompilowanie i zbudowanie sie pakietow... standardowo wywala
  sie kcontrol :( Jesli bedzie w specu jakis 'robal' to szukalbym go
  w %%files (chociaz -bi --shor-circuit u mnie przeszedl, wiec nie
  bedzie az tak zle ;)

Mialy byc dzisiaj dostepne zrodelka 2.0.1, wiec bede sie za nimi
rozgladal intensywnie, jak sie pojawia... wrzuce

rafal
      rafał 'pascalek' cygnarowski      |                          |
         mailto: rafi w pascal.pl         | Chwilowy brak sygnaturki |
http://www.kmr.pb.bielsko.pl/~pascalek  |__________________________|