util-linux.spec

Nie, 1 Paź 2000, 02:03:40 CEST

On Fri, 29 Sep 2000, wrobell wrote:
[..]
> Po raz kolejny powtarzam, że mam tą samą rewizję. Lokalnie util-linux.spec
> jest identyczny z wersja zdalną. Jak zmienię linię 315 tak jak opisałem
> wyżej, to się sypie. Dla świętego spokoju wyciąłem lokalnie spec-a
> i zaciągnąłem go jeszcze raz. Zmieniłem linię 315 i się sypie j.w.

No cóż .. to mam dla Ciebie złą wiadomość. Właśnie po instalacji plików
nagłówkowych z pakietu kernel-headers 2.2.17-3 na builderach i386 i i586
takze i tam udało się z powodzeniem zbudować wspomniane util-linux.
Wniosek: przyczyna błędów jakie masz jest zwiazana z tym co masz w
systemie na którym to próbujesz budować. Pokaż końcówkę z komunikatami o
błędach.