Solid POP3 0.16d

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Nie, 1 Paź 2000, 11:45:46 CEST

On Fri, 29 Sep 2000, Mirek Nowakowski wrote:

> On pią, 29 wrz 2000, Jerzy Balamut wrote:
>
> [CIACH]
>
> 1. W dokumentacji stoi, że do poprawnego działania potrzebne jest w PAM-ie
> korzystanie z session. Nie ma tego ani w zrodlach, ani w rpm-ie. Efekt jest
> taki, ze jezeli nie korzystamy z hasla uzytkownika w $HOME/.spop3d, to nie
> mozemy odebrac poczty.
To przeciez wystarczy dopisac dom /etc/pam.d/spop3d jedna linijke.
Mam wrzucic to do repo ?
A session dobrze ze jest - powoduje to np. mozliwosc dorobienia spop3d
wsparcia dla utmp/wtmp, tak by sciaganie poczty bylo wykazywane jako
korzystanie z konta.

> 2. Nawet po zdefiniowaniu LogPriority jako mail.notice nic nie wpada do
> /var/log/maillog i moje "pop before smtp" ktore bazuje na maillog diabli biora.
Apropos "pop before smtp" - czy naszego pakietu nie daloby sie zaadaptowac
do qmaila (aktualnie jest tylko do postfixa) - mam wszedzie qmaila i jak
mnie ktos nie przekona to mi sie nie chce robic zmiany.

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-