Pytania o kernel 2.2.17-3 i modularnosc tegoz

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 5 Paź 2000, 10:51:46 CEST

On Wed, 4 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> [...]
>
> IIRC jest to obsługiwane przez patch Hedricka i jest to w module do ide.

> Trzebaby przejrzeć źródła kernela. Szukaj użyć makra MODULE_PARM().

> Jeżeli to jest 3c509/3c509b to na pewno możesz wymusić w przypadku karty
> combo używanie konkretnego typu portu programem który przychodzi z
> dyskietką do karty. Na stronie Beckera powinien być także mały program w C
> będący odpowiednikem tego programiku pod DOS-a do konfigurowanai karty. Ze
> starego speca widzę, że program ten powinien być pod
> ftp://cesdis.gsfc.nasa.gov/pub/linux/diag/el3.c.
> Spróbuj go użyć do skonfigurowania karty.

Ale ja tego nie musiałem robić, kiedy miałem driver wkompilowany w
kernel. Raz ustawiłem w DOS i działało (mimo wyłączania komputera z
sieci). Może będzie działać i bez podawania ustawień?

> Powinno to dać się wymusić np. w modules.conf poprzez:
>
> alias eth0 ne2k-pci
> alias eth1 ne2k-pci
> options eth0 irq=<irq_karty#1> io=<base_port_karty#1>
> options eth1 irq=<irq_karty#2> io=<base_port_karty#2>
>
> kloczek

Pozdrawiam,

Romek

--