Pytania o kernel 2.2.17-3 i modularnosc tegoz

Czw, 5 Paź 2000, 13:24:35 CEST

On Thu, 5 Oct 2000, Roman Werpachowski wrote:
[..]

> Ale ja tego nie musiałem robić, kiedy miałem driver wkompilowany w
> kernel. Raz ustawiłem w DOS i działało (mimo wyłączania komputera z
> sieci). Może będzie działać i bez podawania ustawień?

Czy mowa jest w tym wypoadku także o 2.2.17 ? czy tylko o jakieś
wcześniejszej wersji kernela ? Jeżeli to drugie to miej na uwadze, że w
interfejsie do modułów non stop coś sie zmienia. Jeżeli to pierwsze to
przekazanie parametrów powinno być możliwe także i w przypadku modułu.