Pytania o kernel 2.2.17-3 i modularnosc tegoz

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 5 Paź 2000, 12:34:13 CEST

On Thu, 5 Oct 2000, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Thu, 5 Oct 2000, Roman Werpachowski wrote:
> [..]

> Czy mowa jest w tym wypoadku także o 2.2.17 ? czy tylko o jakieś
> wcześniejszej wersji kernela ? Jeżeli to drugie to miej na uwadze, że w

2.2.16

> interfejsie do modułów non stop coś sie zmienia. Jeżeli to pierwsze to
> przekazanie parametrów powinno być możliwe także i w przypadku modułu.
>
> kloczek

Ale o ile wiem, to parametry w /etc/modules.conf musze podac z jakas
nazwa (np. "io=0x300), a nie po prostu jako cyfrę. A ja nazwy na te
parametry nie znam. Chyba ze tak nie
trzeba.
Tylko ze w 3c509.c MODULE_PARM pobiera 3 wartosci (debug,irc,xcvr). A ja
podawalem 4, z czego jednego (io) tu nie ma.

Pozdrawiam,

Romek

--
Roman Werpachowski