Dokumetntacja.

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 6 Paź 2000, 09:53:22 CEST

Wrrrrrrrrrrrrrrr,
Moim zdaniem mamy koncepcyjny problem do rozwiazania z dokumentacja.
Najpier moj ulubiony przyklad. Wyobraz sobie ze instalujesz PLD
niestety z jakiegos powodu nie chca sie odpalic X. Nie ma problemu
sciagasz pakiet XFree86-doc instalujesz go. I zaby poczytac zawarta tam
dokumentacja albo kupujesz drukarka albo odpalasz spokojnie X i w gv juz
mozesz sobie poczytac pliki Postscriptowe. To jest CHORE.

Naprawde powinno sie dac czytac dokumentacje pod konsola. Nie zawsze mozna
odpalic X. A juz PostScript jest najgorszym rozwiazaniem. To lepiej pdf.
przynajmniej mozna dokumenty przeszukiwac.

Byla kiedys koncepcja dostarczania pakietow wraz z roznoraka dokumentacja.
Tomek byl przeciw i nawet widzialem ze ostatnio powycinal to z zsh. Ale
moze to nie byl taki zly pomysl. Ja mam taka propozycje.
Zeby pakiet dostarczac z max dwoma podpakietami z dokumentacja.
Jeden jest czytelny na konsoli. Typu txt, html, itp. A drugi z czyms co
da sie latwo wydrukowac. Mozna to nawet nazywac albo zsh-doc-txt i zsh-doc-pdf.
Albo np: zsh-doc-readable zsh-doc-printable bedzie  nieco wiekszy porzadek.
To ma ta zalete ze mozna by sobie pewnie wyobrazic ze w takim wuchu ustawia sie
instalowanie pakietow wraz z dokumentacja np: readable. I to dziala.

Mi samemu ten pomysl tak srednio tylko sie podoba ale jest to proba jakiegos
kompromisu. Jak ktos ma jakis lepszy pomysl to ja chetnie poslucham.

Pozdrawiam
Lukasz

--
£ukasz Dobrek