Wlasnie sobie przeczytalem, ze ..

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pią, 6 Paź 2000, 09:36:36 CEST

No wiec to nie prawda z tym brakiem portu na sparca
wczoraj czy przedwczoraj jakis kolo z RH (Matt Wilson) dementowal
ta pogloske na axp-list.

>Not only has Red Hat not dropped suport for the Alpha, we've not
>"dropped support" of the SPARC either!
>
>Slashdot is really my most favorite "news" organization.
>
>Cheers,
>
>Matt

A co do PPC to ja mam ich tutaj za 100 ale nie mam
czasu probowac ich bootowac pod Linuxem. Na poczatku
pewnie trzeba by postawic na tym TurboLinux i probowac
w chroot budowac PLD. Jesli kiedys znajde troche czasu
i nikt mnie w tym nie uprzedzi to to zrobie. Ale
prawda jest taka ze mi sie srednio pali bo to nie ja
administruje tymi maszynkami wiec mi niespecjalnie zalerzy.

Pozdrawiam
Lukasz

PS. Do Serka cos jest chyba skopane w ezmlm bo nie ustawia
pola Replay-To: a to boli.
--
£ukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik