baggins: SPECS iputils.spec

Pon, 9 Paź 2000, 14:32:34 CEST

On Mon, 9 Oct 2000, Jan Rekorajski wrote:
[..]

> Hmm, na glibc 2.1.94 się zbudowało...

No popatrz .. a na 2.1.3 nie ;-)
W takim razie oczekiwałbym jakiegoś rozstrzygnięcia co do 2.1.9x (?)

> I tak miałem zamiar przenieść ten pakiet (iputils-ping) do supported/
> a jako podstawowy ping w dystrybucji wziąć ten z inet6-apps - jak to
> Agaran zwrócił uwagę ten potrafi i IPv4 i IPv6 a nie ma tego problemu.

OK. W takim razie Ankowego opinga nie należy ruszać bo ś^Hnieładnie
pachnie :>

> No popatrz a w RELNOTES jest:
>   - ping: possible buffer overflow in pr_addr().
> ;>

No to w kilku dystrybucjach jest dziura jak stąd do Wa-wy :>
I ktoś będzie klął na Anka dość mocno. Obecne iputils profilaktycznie
przenoszę do supported (po pojawieniu się właściwego pinga trzeba będzie
to wywalić).