Do przebudowy :)

Wto, 10 Paź 2000, 21:27:04 CEST

On Tue, 10 Oct 2000, Michal Margula wrote:
[..]
> gnome-print
> ##################################################
> /usr/share/fonts/fontmap
>
> ** WARNING **: Warning: the Times font was not found. Printing is unlikely
> to work unless basic fonts are installed. Please see:
>
> http://www.levien.com/gnome/font-install.html
>
> for more information.
>
> /sbin/ldconfig: warning: can't open var/tmp/rpm-tmp.43511 (To nie jest
> katalog), skipping
> /sbin/ldconfig: warning: can't open 1 (Nie ma takiego pliku ani katalogu),
> skipping

Tutaj nie wiem co dokładnie biega ale u siebie mam poprawkę na
gnome-font-install żeby ten program (wsadowy) nie używał wogóle gnome-libs
(ciekawe po co programowi wsadowemu inicjacji gnome, orb, dwięku
itd. :() ) Zapewne zły status wywołania tego programu mógł mieć wpływ na to.

> ---------------------------
>
> Dalej. Są problemy z wine i kernelem z rpma. Wine krzyczy, że kernel został
> prawdopodobnie spaczowany i odmawia dalszej pracy. Teraz po kilkunastu
> upgradach ciężko mi dojść co u mnie poszło bo mam kernel swój własny, a wine
> daje segmentation fault.

Też nie ma pojęcia. Nie używam wine.

> Co do propozycji - przydałaby się nam jakaś niskozasobożerna przeglądarka
> pod Xy - ktoś ma jakieś propozycje?

Galeon ?

[..]
> mephisto rpmy~# rpm -Uhv p*
> Naruszenie ochrony pamięci

Czy to jest binarny pakiet z rpm z 686 ?