rc-scripts

Nie, 15 Paź 2000, 23:01:39 CEST

On Sun, 15 Oct 2000, Jan Rekorajski wrote:

> To znaczy że masz coś popsute. domainname ustawia domene NIS.

Jednak to nie o to chodzi. Nie chodzi tu o ustawienie domeny na poziomie
tego co jest potem widziane w /proc/sys/kernel/domainname. Chodzi o
ustawienia domeny na poziomie resolvera z libc i za to rzeczywiście
odpowiada "domaind do.mena" w resolve.conf.

Automatyczne modyfikowanie resolve.conf w zasadzie nie powinno mieć
miejca. Co innego generowanie na podstawie tego co dostarczy bootp/dhcp
klient.

Wygląda na to, że np. "hostname --fqdn" powinno uwzględniać domain z
resolve.conf.