problem

doOh dooh w itl.pl
Czw, 19 Paź 2000, 22:48:26 CEST

Witam,

> nie da sie zainstalowac - dostaje _w_kazdym_przypadku_ dla danego pakietu
> segmentation fault. Dodam ze sprzet jest w pelni sprawny.

D*pa jestem i tyle. Wszystko jest w archiwum :|
Dla leniwych:
wystarczy w /etc/nsswitch.conf przed group i passwd postawic #

--
pozdrawiam,

   ___
  ( v )   * doOh w itl.pl * dooh-online.prv.pl * ICQ#:18111862 * LRU: 162293
  /   \   * W  wyborze pijawek  należy zwracać  uwagę na to,  aby były nie
/ (* *) \ * dłuższe od dwóch cali i łatwo się czepiały chwytającej je ręki