takie 2 pytania..no 3

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Nie, 22 Paź 2000, 02:24:53 CEST

[sobota, 21 październik 2000], Maciej 'Agaran' Pijanka napisał(a):

> Witam
>
> 1) czy sa jakies przeciwskazania na rozbicie glibc-2* na kilka pakietow w
> sensie odlaczenie locali itp do np 2 pakietow jeden z tym co dla .pl jest
> potrzebne drugi z kompletnymi..(czasem lokale sa zbedne wogole..a miejsce
> zra..)

Po kiego grzyba? RTFM
man rpm

[root w home /root]# cat .rpmmacros
%_install_langs C:POSIX:en:pl

> 2) i jak moglo by wygladac oddzielenie docow od pakietow..niektore maja
> duuuuzo docow i to tez niezawsze jest niezbedne..a po --exclude-doc potem
> rpm i tak pluje sie przy upgrade itp..

hmm, nie wiem, ja tam zrobiłem rm -rf i sie nie przejmuje.

> hmm no i trzecia zecz
> czy rcki (nie totalnew) reaguja juz na color_init=yes/no ?
> bo
> # rpm -q rc-scripts
> rc-scripts-0.2.6-1
> niebardzo reaguja na ten przelacznik..

SOA#1

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio