takie 2 pytania..no 3

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Nie, 22 Paź 2000, 02:43:45 CEST

[niedziela, 22 październik 2000], Maciej 'Agaran' Pijanka napisał(a):

> ja moge mana przeczytac..ale wybieraczka/instalator tego nie zrobi zeby
> nie instalowac kompletu lokali :P

> jw

aaa o to chodzi, w takim razie mailto:pawelk w pld.org.pl

> tak ale potem rpm -Va trzeba grepowac zeby nie pisal o nieistniejacych
> docach..

Wiem. Boli, ale dopóki mam taką sytuacje na jednym hoście na którym jest
tylko / i named to jakoś się nie martwię.

IMO to co piszesz to jest błąd w rpm-ie :(

> a tutaj nie dziala i co?

Nie rozumiem?

[root w duch /root]# grep COLOR_INIT  /etc/sysconfig/system
COLOR_INIT=no
[root w duch /root]# rpm -q rc-scripts
rc-scripts-0.2.6-1

No chyba że coś u nas Sebek zamieszał.

> afaik ta wersja nie ma wsparcia do atm itp co oznacza ze masz inna
> wersje..

?

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio