Postfix raz jeszcze.

Artur Flinta aflinta w student.uci.agh.edu.pl
Wto, 24 Paź 2000, 00:14:44 CEST

Witam!

Przepraszam za ponowne zawracanie głowy tym tematem, ale dla mnie,
niedoświadczonego usera jest to spory problem.

Jest komputer z postawionym PLD i ostatnim postfixem (też z PLD). Poczta
śle się tam gdzie powinna i w tej materii jest wszystko w porządku. Jeżeli
natomiast chodzi o programy pocztowe to niestety jest mały
problem. Dotychczas posyłałem pocztę za pomocą pine i wszystko szło
pięknie. Zachciało mi się Mozilli i jej agenta pocztowego. Po
skonfigurowaniu programu wywala się z komunikatem: Connection refused to
the server. Posyłanie poczty z mozilli działa bezproblemowo.

Problem pewnie leży gdzieś postronie konfiguracji postfix'a. Tyle, że nie
wiem gdzie.

Bardzo proszę o pomoc.
                               Pozdrawiam
                                 Artur