Bootkietka i inne takie.

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 24 Paź 2000, 18:47:26 CEST

On Tue, 24 Oct 2000, Michal Margula wrote:

> Ehhh. No właśnie. Z aktualnym ISO to samo. Ponoć jest wiele usprawnień i
> zostały usunięte błędy a na moim ISO jakoś są...

No wlasnie.....

KTOS mowil, ze juz nie bedzie problemow z obrazami ISO, kltore _ponoc_
generuja sie co noc.
I co ?????

D*** blada, ostatni obraz ISO datowany z 10.10 :((
Ten z bledami.

Moze mi ktos powie wiec _GDZIE_ sa te "co noc generowane obrazy" ???

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}