TeTeX

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 25 Paź 2000, 15:32:53 CEST

Witam,
Czy komus bedzie przeszkadzac gdy zminie kilka rzeczy w naszym tetexu.
1.) Po pierwsze dvips plik.dvi nie powinnien wysylac domyslnie na
    drukarke a powinnien tworzyc domyslnie plik.ps
2.) Wlaczylbym defaultowo budowanie mexa,platexa, itp. Ale poza tym
    wydziele to z samego tetexa na tetex-polskiestyle.rpm
3.) Nie dawno wyszedl nowy platex.
4.) Warto by dolaczyc antykwy nie jestem pewien czy sa one w naszym tetexu
    ale chyba nie.
5.) A i chetnie odlaczylbym texconfig od samego tetexa bo to jest dodatek.
6.) I wreszcie prosba. Panowie jak urzywacie jakis styli, zbiorow makr itp
    posciaganych z CTAN-u to podeslijcie mi prosze URL-a zrobie z nich pakiet.
    Podobnie jak zrobilem z revtex{,-}em.
7.) Mozna by w zasadzie odlaczyc rownierz ConTeXa od tetexa.
8.) Jak sa jeszcze jakies pomysly to chetnie uslysze.
9.) Dolacze tmview==dvisvga tylko nie mam gdzie tego za bardzo testowac.

Pozdrawiam
Lukasz

--
£ukasz Dobrek