Listy

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 25 Paź 2000, 15:36:44 CEST

Witam,
pisalem juz o tym przy okazji xfiga ale moglo umknac uwadze.
Moim zdniem powinna byc mozliwosc pisania na te liste dla osob nie
zapisanych. Albo w ten sposob jak bylo poprzednio. tzn przecierpimy
troche spamu. Albo trzeba znalezc moderatora. Jak pisalem we wczorajszym
liscie zglaszam sie na takowego. Tzn listy osob nie zapisanych ida do
moderatora a ten odcina tylko spam. Tylko poprosze o zadeklarowanie
sie jednej czy dwoch osob gotowych zajac sie tym w razie mojego wyjazdu.
Ja osobiscie jestem zwolennikiem otwarcia listy zupelnie. Ale jak nie
no to trudno.

Lukasz
--
£ukasz Dobrek