TeTeX

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Śro, 25 Paź 2000, 16:06:46 CEST

On Wed, Oct 25, 2000 at 03:32:53PM +0200, Lukas Dobrek wrote:
: Witam,
: Czy komus bedzie przeszkadzac gdy zminie kilka rzeczy w naszym tetexu.
: 1.) Po pierwsze dvips plik.dvi nie powinnien wysylac domyslnie na
:     drukarke a powinnien tworzyc domyslnie plik.ps

W manie i w info jest napisane że domyślnie wysyła na drukarkę.
Czy takie zachowanie jak proponujesz to jest to jak powinno być.
(Inne wersje dvipsa tak działają)?

: 2.) Wlaczylbym defaultowo budowanie mexa,platexa, itp. Ale poza tym
:     wydziele to z samego tetexa na tetex-polskiestyle.rpm

Hmm ja używam platexa (\usepackage[T1,plmath]{polski})
Działało "prosto z pudełka".
Wydzielić można tylko niech się to normalnie nazywa żeby można
było znaleźć tetex-platex itp

: 3.) Nie dawno wyszedl nowy platex.
: 4.) Warto by dolaczyc antykwy nie jestem pewien czy sa one w naszym tetexu
:     ale chyba nie.

Jak nie ma to na pewno warto, jako osobny pakiet.

: 5.) A i chetnie odlaczylbym texconfig od samego tetexa bo to jest dodatek.

Jak najbardziej.

: 6.) I wreszcie prosba. Panowie jak urzywacie jakis styli, zbiorow makr itp
:     posciaganych z CTAN-u to podeslijcie mi prosze URL-a zrobie z nich pakiet.
:     Podobnie jak zrobilem z revtex{,-}em.
: 7.) Mozna by w zasadzie odlaczyc rownierz ConTeXa od tetexa.
: 8.) Jak sa jeszcze jakies pomysly to chetnie uslysze.
: 9.) Dolacze tmview==dvisvga tylko nie mam gdzie tego za bardzo testowac.
:
: Pozdrawiam
: Lukasz
:
: --
: Łukasz Dobrek
: Institut für Theoretische Physik
: Appelstraße 2, 30167 Hannover, Germany
: e-mail:dobrek w itp.uni-hannover.de

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)