Listy

Rafał Kleger-Rudomin ip011 w lite.osi.gda.pl
Śro, 25 Paź 2000, 16:07:47 CEST

On Wed, Oct 25, 2000 at 03:36:44PM +0200, Lukas Dobrek wrote:
: Witam,
: pisalem juz o tym przy okazji xfiga ale moglo umknac uwadze.
: Moim zdniem powinna byc mozliwosc pisania na te liste dla osob nie
: zapisanych. Albo w ten sposob jak bylo poprzednio. tzn przecierpimy
: troche spamu. Albo trzeba znalezc moderatora. Jak pisalem we wczorajszym
: liscie zglaszam sie na takowego. Tzn listy osob nie zapisanych ida do
: moderatora a ten odcina tylko spam. Tylko poprosze o zadeklarowanie
: sie jednej czy dwoch osob gotowych zajac sie tym w razie mojego wyjazdu.
: Ja osobiscie jestem zwolennikiem otwarcia listy zupelnie. Ale jak nie
: no to trudno.

Podpisuję się pod petycją o otwarcie listy.
Rafał

:
: Lukasz
: --
: Łukasz Dobrek
: Institut für Theoretische Physik
: Appelstraße 2, 30167 Hannover, Germany
: e-mail:dobrek w itp.uni-hannover.de

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w osi.gda.pl)