TeTeX

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 25 Paź 2000, 17:10:52 CEST

On Wed, Oct 25, 2000 at 04:06:46PM +0200, Rafal Kleger-Rudomin wrote:
> On Wed, Oct 25, 2000 at 03:32:53PM +0200, Lukas Dobrek wrote:
> : Witam,
> : Czy komus bedzie przeszkadzac gdy zminie kilka rzeczy w naszym tetexu.
> : 1.) Po pierwsze dvips plik.dvi nie powinnien wysylac domyslnie na
> :     drukarke a powinnien tworzyc domyslnie plik.ps
>
> W manie i w info jest napisane ze domyslnie wysyla na drukarke.
> Czy takie zachowanie jak proponujesz to jest to jak powinno byc.
> (Inne wersje dvipsa tak dzialaja)?
Man i info tez mozna spatchowac. A wedlug mnie to zachowanie jest
przerostem formy nad trescia. Tu pewnie powinnien sie wypowiedziec
jakis guru texowy. Ale pamietam, ze jak mialem wyklad na PLUG-u
o TeXu to Krzysztof Leszczynski mowil, ze to glupie.

Poza tym z racji chociazby funkcjonalnosci zncznie czesciej
jednak oglada sie dokument w gv niz  go wysyla na drukarke.
IMHO drukownie powinn sie robic koemda dvips -Pcostam plik

Tak naprawde to to nie jest zaden problem bo cala zmiana polega na
zkomentowaniu jednej linji w dvips.cfg ale poczatkujacym
milosnikom TeXa to moze sprawic problemy.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik