xfig (bylo Dwie sprawy.)

Jan Rekorajski baggins-pld w sith.mimuw.edu.pl
Śro, 25 Paź 2000, 17:48:05 CEST

[środa, 25 październik 2000], Lukas Dobrek napisał(a):

> Przy nacisnieciu jakiego kolwiek guzika w sytlu HELP, FILE czy cos takiego.
> Rysowac mozna. Ale rozwiniecie menu konczy sie W ten sposob.

IMO to nie jest problem z Xlib tylko z błędęm w xfigu, jak się przyjrzycie
kompilacji to zobaczycie że sypiew ostrzeżeniami o konflikcie
stdargs.h <-> varargs.h. Pewnie jak by to poprawić to xfig przestałby się
sypać.

Janek
BOFH, type MANIAC         |                   -- TROOPS by Kevin Rubio