kernel i problemy......

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 26 Paź 2000, 14:39:57 CEST

On Thu, Oct 26, 2000 at 02:30:38PM +0200, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> hmm cos takiego mozna wywolac (ale ciezko to odwrocic) zabierajac maszynie
> swapa tak ze system laduje na ciezkim glodzie ramu..np odpalamy 20apaczow
> (dla maszyn z mala iloscia ramu)
> tak zeby z polowa w swapa weszla i odlaczamy swapa..

> jakie jadro?
Nie chia³bym siê nikomu specjalnie naraziæ ale wydaje mi siê, ¿e w kernelu z
PLD jest jaki¶ burol. Bo ja to mam czasem na maszynce na której RAM-u nie
brakuje, swapa nie od³aczam a i 20 apachów nie czesto puszczam.  Faktem jest,
¿e co dziwne nie zawsze mi to wiesza maszynke. Czasem znajde troche tego w
dmesg i tyle. Ale skolei na jednym z AXP wiesza mi to maszynke regularnie.
Choæ to AXP ma skolej cos z pamiecia chyba skopane.

Lukasz
--
£ukasz Dobrek
Institut für Theoretische Physik